ثبت سفارش خلاصه نویسی متون معماری

 ثبت سفارش خلاصه نویسی  متون معماری:

هزینه خلاصه نویسی متون تخصصی معماری
خلاصه نویسی متون تخصصی معماری

 سلام به شما همراهان گرامی سایت رسانه معمار،

خلاصه نویسی و یادداشت برداری از متون تخصصی معماری، تخصصی است که نیازمند مهارت و تجربه و همچنین گذاشتن زمان است. متاسفانه شرایط فوق برای بسیاری از دانشجوبان و داوطلبان کنکور ارشد و دکتری معماری فراهم نیست.

گروهی از فارغ التحصیلان ارشد و دکتری معماری، با چندین سال تجربه در زمینه خلاصه کردن متون تخصصی معماری در تمامی گرایش ها در وب سایت رسانه معمار، گرد هم آمده اند تا کمک رسان شما عزیزان در پروسه پژوهش و تحقیقِ متون تخصصی معماری، باشند.

به صورت استاندارد، حجم هر متن در خلاصه نویسی بایستی به ۱/۴ یا ۱/۵ متن نهایی، کاهش یاید. به عنوان مثال،حجم یک کتاب ۲۰۰ صفحه ای، بعد از خلاصه نویسی، بایستی ۴۰ یا ۵۰ صفحه شود.

نکته مهم : آنچه که نوع خلاصه نویسی گروه ما را از بقیه جدا می کند، استفاده از جدیدترین تکنیک های خلاصه نویسی، مانند روش خلاصه نویسی کرنل، نقشه ذهنی و… است.

تعرفه های خلاصه نویسی متون تخصصی معماری، بسته به نوع متن، کتاب، جزوه و یا مقاله، مطابق جدول زیر می باشد :

نوع متن کتاب مقاله-پایان نامه جزوه فلش کارت
قیمت به ازائ هر صفحه(به تومان) ۴۰۰۰ ۲۵۰۰ ۱۵۰۰ ۷۰۰۰

به طور مثال، هزینه خلاصه نویسیِ یک کتاب معماری ۲۰۰ صفحه ای، ۱۰۰ هزار تومان، هزینه خلاصه نویسی یک مقاله ۱۵ صفحه ای،۳۷۵۰۰ تومان و… می باشد.

فلش کارت های مخصوص کنکور ارشد و دکتری معماری :

علاوه بر موارد فوق، امکان دیگری که سایت رسانه معمار برای شما فرهم آورده است، امکان خلاصه نویسی و تهیه فلش کارتهای ویژه کنکور ارشد و دکتری معماری است. شما می توانید هر دوره تاریخی معماری را از چندین منبع مختلف، برای خلاصه نویسی انتخاب کرده، ما حاصل کار را به صورت فلش کارت های مخصوص کنکور ارشد و دکتری معماری، با جدیدترین تکنیک ها،به شما عزیزان تحویل می دهیم.

همان طور که در جدول فوق مشاهده می کنید، تعرفه هر دوره یا سبک تاریخی ، به ازاء هر صفحه فلش کارت،۷۰۰۰ تومان است. به طور مثال، شما دوره تاریخی معماری یونان را از سه کتاب معنا در ممعماری غرب، هنر در گذر زمان و معماری غرب، ریشه ها و مفاهیم، و … سفارش می دهید،و فرضا نتیجه کار ۶ صفحه فلش کارت می شود ، در این صورت هزینه  کار ۴۲۰۰۰ تومان می شود.

در هزینه نهایی،تعداد کتاب هایی که جهت خلاصه نویسی آن دوره تاریخی سفارش می دهید مهم نیست و تعداد فلش کارتهای نهایی، مد نظر است و این حتما به نفع شما داوطلب گرامی است.

ویژگی فلش کارتهای ویژه کنکور ارشد و دکتری معماری در این است که مهم ترین نکات، به صورت مجمل و در قالب تصاویر و نمودار و جدول ارائه می گردد. این بهترین و سریع ترین راهی است که مغز ما می تواند در فرصت کم، اطلاعات زیادی را به خاطر بسپارد.

 

نمونه خلاصه برداری نقشه ذهنی متون معماری :

نمونه خلاصه نویسی نقشه ذهنی-معماری مصر

 

 

نمونه خلاصه نویسی متون معماری- نقشه ذهنی کتاب هنر در گذر زمان
نمونه خلاصه نویسی متون معماری- نقشه ذهنی کتاب هنر در گذر زمان

 

همچنین جهت دیدن نمونه خلاصه نویسی متون تخصصی معماری، فایل زیر را دانلود نمائید. در این فایل زیپ، نمونه ای از خلاصه نویسی کتاب هایی مانند معنا در معماری غرب، نوشته شولتز، کتاب از زمان و معماری، نوشته دکتر مزینی، نمونه خلاصه کتاب هنر در گذر زمان و نمونه فلش کارت های مخصوص ارشد و دکتری، می توانید مشاهده کنید.

جهت مشاده نمونه خلاصه نویسی متون معماری کلیک کنید.

برای تبت سفارش خلاصه نویسی متون خود، فرم زیر را پر نمائید تا در اسرع وقت با شما تماس بگیریم :

فرم ثبت سفارش خلاصه نویسی متون تخصصی معماری :

اگر فایل مورد نظر شما مقاله یا پایان نامه یا جزوه است، لطفا آن را آپلود نمائید.
حداکثر اندازه فایل: ۱۰۰ MB.
اگر فصل یا بخشی از یک کتاب مد نظرتان است، عنوان آن را برایمان بنویسید. در مورد مقاله اگر فقط عنوان مقاله را دارید و فایل آن را ندارید می توانید در این بخش عنوان آن را وارد نمائید.
لطفا شماره همراه خود را جهت ارتباط راحتر و سریعتر، وارد نمائید.
فایل نهایی به ایمیل شما ارسال می گردد.

مقالات مرتبط :

دانلود فایل

کاربر گرامی رسانه معمار،لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.