چکیده مقاله : 

دانلود پی دی اف کتاب هنر در گذر زمان نوشته خانم هلن گاردنر  در این مقاله آورده شده است.فهرست مطالب کتاب را آورده ایم. همچنین خلاصه فصل دیباچه و فصل تمدن کهن،بخش اول(معماری دوران سنگ) را برای شما همراهان گرامی، گذاشته ایم. همچنین فایل پی دی اف کتاب هنر در گذر زمان را نیز برای شما همراهان گرامی، قرار داده ایم.

دانلود پی دی اف کتاب هنر در گذر زمان نوشته هلن گاردنر
دانلود پی دی اف کتاب هنر در گذر زمان نوشته هلن گاردنر

کتاب هنر در گذر زمان،نوشته هلن گاردنر به عنوان منبع اول برای تاریخ معماری جهان در کنکور ارشد و دکتری معماری محسوب می شود. به طور کلی موضوع این کتاب هنر و معماری تاریخ جهان است که خانم هلن گاردنر هنر نقاشی و مجسمه سازی و معماری دوره های تاریخ جهان را در این کتاب شرح می دهد.  کتاب هنر در گذر زمان، نخستین بار در سال ۱۹۲۶ به انتشار رسید. این کتاب که به عنوان برترین متن موجود در رابطه با تاریخ هنر در نظر گرفته می شود، سال های سال است که کتاب راهنمای کامل و جامعی برای تشریح مراحل مختلف توسعه ی هنر در جای جای جهان بوده است.در انتهای مقاله خلاصه فصل دیباچه و فصل تمدن کهن،بخش اول(ویژگی های عصر سنگ) را قرار داده ایم.

از معایب اصلی این کتاب، نداشتن تیتر بندی مناسب برای مصادیق معماری، نقاشی و پیکرتراشی و همچنین پایین بودن کیفیت اکثر تصاویر کتاب است. که البته ما در محصولات سایت که خلاصه این کتاب است هر دو عیب را برطرف کرده ایم.

برای مطالعه کتاب هنر در گذر زمان به صورت الکترونیکی بر روی خرید و مطالعه کتاب الکترونیکی هنر در گذر زمان کلیک نمائید. برای خرید نسخه چاپی این کتاب(سری ۳۵) با ۱۰ درصد تخفیف،به خرید کتاب هنر در گذر زمان از سایت ایران کتاب، همچنین خرید نسخه چاپی کتاب با ۲۰ درصد تخفیف بر روی خرید کتاب هنر در گذر زمان از سایت سی بوک کلیک نمائید.

درباره هلن گاردنر :

هلن گاردنر متولد ۱۸۷۸ و درگذشته ی ۱۹۴۶ است .کتاب هنر در گذر زمان از هلن گاردنر به عنوان متن استانداردبرای کلاس های تاریخ هنر در سر تا سر جهان در نظر گرفته می شود.گاردنر در نیوهمپشایر چشم به جهان گشودو پس از مدتی به شیکاگو نقل مکان کرد .او در سال ۱۹۰۱ در رشته ی مطالعات کلاسیک از دانشگاه فارغ التحصیل شد.گاردنر مدتی را به تدریس پرداخت اما دوباره برای تحصیل در رشته ی تاریخ هنروارد دانشگاه شیکاگو شد.او در سال ۱۹۲۰ به مقام استادی در دانشکده ی هنر شیکاگو رسید و باقی عمر خود را صرف تدریس در همین دانشکده کرد.هلن گاردنر در ۶۸ سالگی به دلیل ابتلا به سرطان درگذشت.

فصول این کتاب به ترتیب عبارتند از :

پیشگفتار
دیباچه
دنیای کهن : تولد هنر و خاور نزدیک کهن

هنر مصر

هنر اژه ای

هنر یونان

هنر اتروسک و هنر رومی

هنر صدر مسیحیت،بیزانس و هنر اسلامی

سده های میانه : هنر سده های میانه آغازین

هنر رومانسک

هنر گوتیک

رنسانس و باروک :

رنسانس آغازین در ایتالیا

هنر ایتالیا در سده ۱۵

هنر ایتالیا در سده ۱۶

رنسانی در اروپای شمالی

هنر باروک

دنیای نوین :

سده نوزدهم

سده بیستم

دنیای غیر اروپایی :

هنر هند

هنر چین

هنر ژاپن

هنر آمریکای پبش از کریستف کلمب

هنر بومیان آمریکا،آفریقا و اقیانوسیه

عکاسی از آغاز تا امروز
روش های تهیه نقشه و مقطع

 

فهرست کتاب هنر در گذر زمان، هلن گاردنر :

فهرست کتاب هنر در گذر زمان- هلن گاردنر
فهرست کتاب هنر در گذر زمان- هلن گاردنر

فهرست کتاب هنر در گذر زمان- هلن گاردنر-2

فهرست کتاب هنر در گذر زمان-3

 

خلاصه فصل های کتاب هنر در گذر زمان :

خلاصه کتب معماری:

دیدگاهتان را بنویسید

نشانی ایمیل شما منتشر نخواهد شد. بخش‌های موردنیاز علامت‌گذاری شده‌اند *

این فیلد را پر کنید
این فیلد را پر کنید
لطفاً یک نشانی ایمیل معتبر بنویسید.
برای ادامه، شما باید با قوانین موافقت کنید

برچسب ها:
پی دی اف کتاب هنر در گذر زمانتاریخ معماری جهاندانلود پی دی اف کتاب هنر در گذر زماندانلود خلاصه کتاب هنر در گذر زمانکتاب هنر در گذر زمانهلن گاردنر

دانلود فایل

کاربر گرامی رسانه معمار،لطفا برای دریافت لینک دانلود اطلاعات خواسته شده را وارد نمایید.